søndag 30. mars 2014

Utfordring #13 og vinnere utfordring #12

Våren ligger i luften nå, vel i hvert fall her på østlandet. I går var det knallvær, varmt og godt, og jeg fikk vært ute og gått en tretimers tur med hundene i det fine været. Deilig at endelig vinteren ser ut til å slippe taket.
Vi er klare med en ny utfordring til dere, men som vanlig skal vi presentere noen vinnere først:-)
Vinneren av utfordring #12 ble trukket av RANDOM.org og får disse Storyteller produktene: 


Vinneren ble nr: 

Send meg din adresse, så kommer pakken i posten!
(storyteller@scraproom.no eller PM meg på FB- Eva Gro Røsok)
Du kan også ta et av disse merkene til bloggen din hvis du vil:





-----------------------------------------


I tillegg har DT plukket ut 3 bidrag som de syns utmerket seg. Her kommer topp 3 i kronologisk rekkefølge:

 1. May Grethe

Gratulerer så mye til dere alle! Kjempeflotte bidrag!!
Dere kan ta et av disse merkene til bloggen deres hvis dere vil:





-----------------------------------------


Her kommer det litt inspirasjon fra vårt DT til vår nye utfordring, 
Tema: Påske eller vår / Easter or spring
(- husk å ha med minst 1 produkt fra Storyteller / remember to use at least one Storyteller product.)




Motiv: Crafty Secrets
Mønsterpapir: Basic Grey
Swirl og bokstaver (inni kortet): Basic Grey
Blomster og Brad: Storyteller
UTEE, mange lag, frosset og «knust»
DistressInk WalnutStain på kantene
Blonder, charm
Perlepin’en har jeg laget selv.



Jeg har brukt motivet "Bella With flowers" fra Wild roses studio. Motivet er fargelagt med Copic markers, bortsett fra blomstene hvor jeg har brukt Wink of Stella brush - hvit og rosa.
Dies fra Spellbinders og La la land (vimpel). Sistnevnte er også fargelagt med Wink of Stella brush - rosa.
Pyntepapir fra Melissa Frances og pynt fra Storyteller.





Jeg har laget et stjernekort, hvor jeg har brukt:
Papirer fra Wild Rose Studio
Punch og dies fra Nellie Snellen
Blomster og halv perler fra Storyteller
Bilde har jeg funnet på nett 


Jeg har brukt ark fra Bo Bunny. Stemplet, sommerfugl og blomster er fra Storyteller. 





Tekststempel: Storyteller 
Papir: Storyteller
Pynt: Storyteller: Roser, småblomster m perle, gardenia, sommerfugler, blader, diecut ticket, hjertecharms, halvperler, tiny stickers, bånd
Utstyr: Spellbinder; rund dies. 
Mitt bidrag er også publisert i Ett trykk. i februar nr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.