søndag 26. april 2015

Konfirmasjonskort med blomster


Hei alle sammen.
Aller først vil jeg minne dere på  Storytellers utfordring "Bruk Blomster", hvis du ikke allerede har deltatt der har du fortsatt noen dager igjen.
Jeg har laget et lite konfirmasjonskort til en jentekonfirmant, så jeg har prøvd å gjøre det så feminint som mulig.
Her er både blomster og blonder, doily og perler. Heldigvis er Storyteller en av de produsentene som har små kors-charms, som jeg synes passer så godt på konfirmasjonskort.
Lenger ned i innlegget finner du en liste over hvilke av Storytellers materialer jeg har brukt.
Inspirasjon til kortfoldingen fant jeg i bladet Ett Trykk, i en artikkel om kort med pengelommer.

Her kommer bilder av kortet, fra alle sider:





Materialliste:
Kartong: Bazzill (BAZT10-1001)
Mønsterpapir: Authentique 12x12 Flourish Paper Pad (AU-FRL500)
Charms Kors (ST-005652)
Blomster: 14mm hvit rose (ST-001913)
Halvperler, hvite (ST-009544)
Die cuts: Storyteller (ST-004976)
Tekststempelet inni er fra en av Storytellers utgåtte stempelsett, men de har flere konfirmasjonssett ute enda (ST-003153, ST-002873, ST-002842)




Husk vår utfordring "Bruk Blomster", med frist 28. april


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.