fredag 29. mai 2015

Sizzix dies - Card, Baby Dresser 660289

Vi har fått leke oss med denne utrolig flotte diesen.


Jeg har laget kommodekort før uten dies, og det er atskillig enklere å bruke diesen. Det er bare å stanse ut og brette - kjempegøy :-)

 

Jeg har brukt pyntepapir fra Do Craft, Papermania - Pastels
Pon pon bandet er også Do Craft Papermania - Pastels
Babyterning charms fra Storyteller ST-008400
Stjerne er chipboard fra Storyteller ST-010182
Sløyfe (på bamsen) ST-009230
Perler fra FabScraps


Her har jeg laget en rosa variant:-)



Dette har jeg brukt i tillegg til dette kjekke dies settet:
Storyteller:
Sommerfugl-ST-009414, Sløyfer-ST-009261, Charms-ST008394 og Halvperler-ST-006123.
Ark fra Fabscraps - Babygirl og Bazzill.
Bånd hadde jeg i "skrinet med det rare i"

Vi ønsker dere en god helg :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.