torsdag 23. juli 2015

Sizzix Bigz die Ethnic Elements

Hei! I dag vil jeg vise dere en gavepose som jeg har dekorert, med en Sizzix die som heter Ethnic Elements! Den har både kule piler og blomster, men jeg syntes det passet best å bare bruke pilene på dette prosjektet. Bildet av diesen ser du nederst i innlegget!

Til motiv på denne, har jeg brukt ett herlig stempel fra Tim Holtz "Bird Crazy". Passet ikke denne bra å gi bort sammen med en vinflaske? Hihi. Ordet "party" kommer fra ett annet dies-sett fra Sizzix-"Treat bag topper".
Ellers har jeg brukt mønsterark fra Bella Boulevard, Enamel dots og glitterstjerner fra Storyteller





RAN-CMS212 - Tim Holtz Bird Crazy
SIZ-660291 - Sizzix Treat Bag TopperST-010106 - Storyteller glitterstjerner







Ønsker deg en flott, kreativ dag!

Ikke glem å delta i utfordringen vår! Link finner du i sidebaren! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.