tirsdag 17. november 2015

Sizzix Grass die

Hei! Er ikke disse fuglene fra Tim Holtz herlige? Og når jeg fant denne teksten på ett mønsterark fra Bella Boulevard, så synes jeg det var en perfect match! Alle mønsterark jeg har brukt på dette kortet er derfra.


Bird Crazy fuglen(RAN-CMS212) er fargelagt med distress reinkere.



De lekre gule blomstene er fra Storyteller.


Gresset nederst er en dies fra Sizzix :



Jeg har tidligere brukt gress diesen på DENNE halloween posen. Bare for å vise at den har flere bruksområder :) Jeg liker den ihvertfall veldig godt!

Takk for at dere stakk innom! Dette blir mitt siste innlegg hos Storyteller.

Ønsker dere en kreativ uke! Klem fra Ann Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.