fredag 4. september 2015

Sizzix Handwritten Love by Tim Holtz


Hei alle sammen.
I dag vil jeg vise dere et kort hvor jeg har brukt et dies-sett som jeg har fått fra Sizzix.

Sizzix Thinlits Handwritten Love by Tim Holtz (660218)

Her er kortet - et guttekort. Med et litt artig, gammelt bilde fra det store internettet.
Hva jeg har brukt av materialer finner du i en oversikt nedenfor bildene.

Inni kortet har jeg brukt samme papirer som på utsiden. Gratulasjonsstempelet er fra Storyteller.


Her kommer noen detaljbilder av diesene og pynten jeg har brukt:




Materialliste:
Dies: Sizzix Thinlits Handwritten Love by Tim Holtz (SIZ-660218)
Spellbinders Labels Fifteen (SP-S4-291)
Tekststempel innside: Storyteller (ST-009889)
DP: Prima Almanac Collection
Kartong: Bazzill (BAZT10-1001)
DistressInk WalnutStain (RAN TIM19534)
Seambindingbånd, Brads, Tags, Charms
(Artikkelnummer hos Scrapbookengros.no i parenteser)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.