søndag 6. september 2015

Sizzix Thinlits Intricate Tribal Florals


God morgen alle sammen..
I dag vil jeg vise dere hva jeg har laget med dies-settet Sizzix Thinlits Intricate Tribal Florals som jeg har fått fra Sizzix.

Sizzix Thinlits Intricate Tribal Florals (660500)

Jeg har brukt dies-settet for å lage et Pop-Up Box Card.
Kjempeartig!
For å lage dette kortet har jeg nesten bare brukt rester, både av kartong og papir.
Jeg kan ikke huske sist jeg laget noe i så mange og så sterke farger - helt utenfor min komfortsone egentlig...
Derfor står den fint på hylla over arbeidsbordet, som et slags bevis på at jeg kan bruke farger, jeg også :)




Kortet kan legges flatt og puttes i en konvolutt for å gis bort (beklager dårlig bilde her):

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.