onsdag 20. mai 2015

Sizzix bigz die - butterfly duo by Tim Holtz

Denne diesen har to sommerfugler og det følger også med embossing folder. Jeg liker denne så godt, og har allerede brukt den flere ganger. Her skal jeg vise to av kortene hvor jeg har brukt disse diesene.

Den første er et smalt kort og jeg viser under hvordan jeg har laget det.


Bakgrunnen er fargelagt med Distress markers.



Diesen jeg har brukt på bakgrunnen er Sizzix  Mixed Media 660220.  Diesen ble brukt som stencil øverst, og her brukte jeg paste som jeg hadde farget med litt evergreen bough Distress ink.




Selve sommerfuglen har jeg sprayet med Distress Spray peacok feather og svertet med black soot  Distress ink
  

Nøkkelen er en chipboard fra Storyteller, den har jeg fargelagt med svart Wink of Stella
 Glitterstjerne fra Storyteller
Tekst er Spellbinders (stanset ut to ganger for å få litt høyde)
Swirl er Sizzix dies
Blomst og "Say it in Crystal" fra Prima


Det andre kortet er et CAS kort


Her har jeg brukt papir fra starter kit fra Craft Asylum, som fulgte med min nye Big Shot Plus
På pyntepapiret har jeg brukt embossingfolder fra X-cut
Chipboard, sløyfe (på sommerfuglen) og stempeltekst fra Storyteller
Dies til banner fra Spellbinders
Perler fra FabScraps


Her er diesen:
660236

Ønsker dere en flott dag :-)

1 kommentar:

  1. Beautiful card with a great color combination. I especially like the fine detail on the butterflies as well as the diagonal checkered die-cut pattern overlay.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.