torsdag 4. juni 2015

Sizzix Dies Regal Owl

Hei alle sammen. 
Jeg har fått Sizzix diesen Regal Owl by Pete Hughes.

Slik ser diesen ut
og slik ser min gullembossede ugle ut:

Her har jeg brukt den på et Staffelikort.


Storyteller produkter jeg har brukt:
Regal Owl by Pete Hughes: SIZ-660098
Små blomster: ST-009728
Chipboard ugle: ST-009988
Stempel: ST002873
De store blomstene er også fra Storyteller, men ser dessverre ikke ut til å finnes lengre.


Jeg håper du liker hva jeg har laget med diesen.

Line

Og slik ble mitt bidrag med denne fine ugla :-)

Her har jeg laget en tag med denne fine ugla :-)
Stanset ut av ark i sølvfarge.
Fra Storyteller har jeg brukt følgende:
ST-002446 - Bånd
ST-010120 Glitterstjerner
ST-004501 Sløyfe


Liv Solveig

Jeg har brukt:
Stempel fra Storyteller -
Blomster fra Storyteller - ST-010366
Blomster fra Prima -
Ark fra Prima - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.