onsdag 2. desember 2015

Sizzix Botanicaal Swirls embossing folkder

Da er det min tur til å vise et av Sizzix flotte produkter.
Jeg har brukt Sizzix Textured Impressions Plus Embossing Folder - Botanical Swirls - 660579
Det er en stor folder og jeg har brettet arket på midten slik at både for- og baksiden er embosset.


 I tillegg har jeg brukt følgende produkter:

Spellbinders Royal Medallions SP-GLD-009
Sizzix tall 658338
KaBoks alfabetalfabet dies, 04 og 05 
3D Stjerner Storyteller ST-010106
Perleband i sølv Storyteller ST-007137
Twinkle goosebumps queen & Co



Alt er stanset ut i både hvit kartong og mosegummi for å få 3D effekt. 
Krona og kransen har jeg brukt Distress stain til å fargelegge sølv.

Slik ser folderen ut. 
Ha en flott adventstid :-)

1 kommentar:

  1. Å så flott og stilig kort.
    Likte godt fargene du har brukt og de store tallene

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.